My face on Venus

The winning code... For A Henderson and Marsha

#N canvas 35 156 1184 673 12;
#X floatatom 414 85 0 0 0 0 - - -;
#X obj 385 134 translate;
#X msg 452 86 0 0 1;
#X obj 385 44 gemhead;
#X msg 501 163 0 1 0;
#X obj 385 205 rotate;
#X floatatom 403 165 0 0 0 0 - - -;
#X obj 212 283 gemhead 1;
#X obj 212 321 world_light;
#X text 185 21 load in a model file;
#X obj 501 37 loadbang;
#X obj 33 85 cnv 15 220 70 empty empty empty 20 12 0 14 -195568 -66577
0;
#N canvas 0 22 454 304 gemwin 0;
#X obj 132 136 gemwin;
#X obj 67 89 outlet;
#X obj 67 10 inlet;
#X obj 67 41 route create;
#X msg 67 70 set destroy;
#X msg 182 68 set create;
#X msg 132 112 create \, 1;
#X msg 238 112 destroy;
#N canvas 87 154 247 179 Gem.init 0;
#X obj 59 26 loadbang;
#X msg 118 81 reset;
#X obj 118 113 outlet;
#X obj 59 45 t b b;
#X msg 51 75 lighting 1;
#X connect 0 0 3 0;
#X connect 1 0 2 0;
#X connect 3 0 4 0;
#X connect 3 1 1 0;
#X connect 4 0 2 0;
#X restore 289 80 pd Gem.init;
#X connect 2 0 3 0;
#X connect 3 0 4 0;
#X connect 3 0 6 0;
#X connect 3 1 5 0;
#X connect 3 1 7 0;
#X connect 4 0 1 0;
#X connect 5 0 1 0;
#X connect 6 0 0 0;
#X connect 7 0 0 0;
#X connect 8 0 0 0;
#X restore 38 129 pd gemwin;
#X msg 38 105 destroy;
#X text 34 85 Create window and render;
#X text 69 378 Gem can load 3d-models in the alias|wavefront .obj format
;
#X obj 569 57 cnv 15 280 500 empty empty empty 20 12 0 14 -228992 -66577
0;
#X obj 573 96 cnv 15 230 280 empty empty empty 20 12 0 14 -24198 -66577
0;
#X obj 574 63 gemhead;
#X msg 603 134 dimen 64 64;
#X msg 593 109 dimen 256 128;
#X obj 574 492 pix_texture;
#X msg 642 281 enumerate;
#X msg 648 313 dialog;
#X msg 611 163 colorspace RGBA;
#X obj 574 466 pix_video;
#X msg 632 245 device /dev/dv1394/0;
#X msg 726 348 driver 1;
#X msg 652 348 driver 0;
#X msg 616 221 device 0;
#N canvas 162 133 570 420 serin 0;
#X obj 205 60 cnv 20 20 20 empty \$0-open-canvas 0 4 10 0 16 -233017
-1 0;
#X obj 60 61 hradio 18 1 1 8 empty empty empty 0 -6 0 8 -225271 -1
-1 0;
#X obj 60 13 inlet;
#X msg 200 202 label \$1;
#X obj 200 180 makefilename %d;
#X obj 59 108 int;
#X obj 59 337 outlet;
#X msg 201 306 set \$1 \$2;
#X obj 59 266 trigger bang anything;
#X obj 201 286 list;
#X obj 200 225 send \$0-open-canvas;
#X msg 60 210 device \$1;
#X connect 1 0 5 0;
#X connect 2 0 1 0;
#X connect 3 0 10 0;
#X connect 4 0 3 0;
#X connect 5 0 4 0;
#X connect 5 0 11 0;
#X connect 7 0 6 0;
#X connect 8 0 6 0;
#X connect 8 1 9 0;
#X connect 9 0 7 0;
#X connect 11 0 8 0;
#X coords 0 -1 1 1 165 20 1 60 60;
#X restore 616 197 pd serin;
#X obj 385 255 model venus.obj;
#X connect 0 0 1 1;
#X connect 1 0 5 0;
#X connect 2 0 1 2;
#X connect 3 0 1 0;
#X connect 4 0 5 2;
#X connect 5 0 31 0;
#X connect 6 0 5 1;
#X connect 7 0 8 0;
#X connect 10 0 2 0;
#X connect 10 0 4 0;
#X connect 12 0 13 0;
#X connect 13 0 12 0;
#X connect 18 0 25 0;
#X connect 19 0 25 0;
#X connect 20 0 25 0;
#X connect 21 0 5 0;
#X connect 22 0 25 0;
#X connect 23 0 25 0;
#X connect 24 0 25 0;
#X connect 25 0 21 0;
#X connect 26 0 25 0;
#X connect 27 0 25 0;
#X connect 28 0 25 0;
#X connect 29 0 25 0;
#X connect 30 0 29 0;

Comments

Popular posts from this blog

Expectations

Presentation Discussion